11 januar, 2012

Har du haft stress?

Jeg er blevet spurgt af Dansk Journalistforbund, om jeg vil fortælle om dengang, jeg gik ned med stress. Det vil jeg selvfølgelig gerne. Det er et kæmpe problem i min branche, og det er vigtigt at få fortalt folk, at der er masser af ting, man kan gøre for at tage det i opløbet. Men det kræver at nogen stiller sig op og fortæller om det.

Er du medlem af DJ, har du haft stress, og har du lyst til at fortælle om det? Så skriv fluks til Jonas Thing på jt @ journalistforbundet.dk. Det foregår den 1. februar fra 17 til 19, og det er i København.

Nej, jeg har ikke ubetinget lyst til at fortælle om det i offentlighed. Men jeg gør det, fordi det nytter noget. Og hver gang, jeg taler om det, falder der lidt flere brikker på plads omkring det hele indeni.

Send gerne denne forespørgsel videre! Tak.

1 kommentarer:

Blogger Kolorista sagde ...

Hej Andrea. JA - er mit svar til overskriften - og jeg læste lige dit indlæg fra sidste år om din stress - lige dér har jeg også været for alt for nylig. MEN: DJ´er er jeg ikke, så det du skal bruge kan jeg desv. ikke hjælpe med - men hvis du en dag får brug for en DLF´er så sir du bare til... KH og held og lykke med interviewet - Lisbeth

6:43 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start